Onsdag

Om man häller halva tallriken full i juice innan man kommer på att det ska vara i glaset, är man lite trött då eller?
och om man sen vickar ut glaset på bordet när man väl fått i juicen där, ja då är man fan trött!
Jag är trött helt enkelt
Ja skratta på ni, för det gör jag med när jag tänker på hur det måste ha sett ut ! :P haha

Även fast vi har sovmorgon på onsdagar så är den dagen alltid längst känns det som, har tre lektioner på eftermiddan vilket vi inte har någon annan dag, så det känns som att man aldrig ska få gå hem.
Höll nästan på att åka hem före matten, men har bestämt mig för att jag måste vara lite duktigare och gå på alla lektioner i minst två veckor.
Men på fredag har vi bara engelska och datakunskap och eftersom B klassen bara har engelska ville ju dom vara lediga från den och då äre ju vi som också bara har en lektion så nu vill jag också vara ledig! Hoppashoppas, då får jag 4 dagar ledigt, för på måndag har vi studiedag :D

Idag hoppade vi ju på ridningen, det gick ganska bra, red peper som är rena motsattsen till Indiana om man tänker på hur dom hoppar så det var väligt ovant. Han hoppade så stort och sköt ur en ur sadeln så jag föll fram lite för mycket.
Men Karin frågade iallafall om jag ville vara med på fredrik-träningen den 14 mars på indiana.
Och det ville jag ju självklart!
Har aldrig hopptränat för honom så det ska bli jätte kul, och har ju hört att han är super duktig.
Bara att vi ska ha klassfest den 13 men jag får väl ta det lite lungt kanske då.. För hoppträna tänker jag göra !

Nej kanske bäst att sova snart då, så att juicen hamnar i glaset och inte i tallriken imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0