250309

Mamma skjutsade mig till tåget 9.36 idag så jag slapp 8.20 bussen. Det var riktigt skönt att sova till halv 8 vill jag lova!

Hade massage på idrotten men om man var förkyld skulle man tydligen inte bli masserad eftersom man kunde bli ännu mer förkyld då.. Så vi andra fick kolla på.
Sen hade vi svenska och sen skippade jag och Linnea matten. Matte sista lektionen är fan ingen höjdare alltså, så var jag hur hungrig som helst, så jag kunde verkligen inte vara kvar :P
Men faktiskt så gjorde jag 10 tal på tåget hem så det var ju bra.

På ridningen idag hoppade vi omhoppningssvängar. Indiana mådde bra efter kraschen i Lördags iallafall så det var skönt att det inte blev något.
men jag hoppade Peper, det gick rätt bra tillslut, även om han är lite stor och klumpig och inte den bästa på snäva svängar, men jag är nöjd med vad jag gjorde iallafall.

Imorgon tar jag lite ledigt från skolan också ;P Bild hela dagen låter inte så lockande.. Så jag ska försöka plugga lite till Engelska och data provet på fredag. Men först ska jag sova så länge jag bara kan och sen träna en sävng också :)

Nu har jag iallfall skickat in sommarjobbsansökan till komunen, och så sökte jag till peace and love också, så man får gratis biljetter! :D
Jag vill egentligen inte jobba, men jag vill ha pengar ju! vill ha så himla mycket just nu, skor, väskor, kläder, ännu mer skor osv!
Idag hittade jag ett par på scorett som jag blev helkär i, haha så jag delade ju med mig av hur snygga som verkligen var när vi åt mat, Pappa: INGA MER SKOR NU, DU HAR JU MASSVIS!
haha, och jag har inte ens många. Jag är ju bara en valig tjej, alla tjejer gillar ju skor, att inte pappor förstår det...


Forever21.com


YSL och Louboutin, drömma kan man ju alltid göra iallafall ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0