Jesusfrisyr, någon?

Träningen gick bra, synd att hon ska ha så konstigt program bara så man får vila så mycket för vissa saker är inte jobbigt för fem öre...
Jag menar när man väl pallrar sig iväg för att träna vill man ju bli helt slutkörd så man knappt kan gå efteråt! nej inte riktigt men nästan iallafall...
imorgon har jag TS möte så då blire ingen träning men ska försöka gå ut och gå en sväng iallafall.
Nu när vi har egen träning på idrotten så ska jag träna hur mycket som helst, lite för mycket kanske, 2 gånger var det minsta och jag har lagt in något varje dag utom Fredagar, menmen nu ska det väl ge resultat också!

Idag på frisör fick vi en herrdocka och så började vi på en herrfrisyr. Den fulaste jag har sett ungefär faktiskt, såg ut som jesus ungefär, haha men vi tränade på att pointa iallafall och det var väl det som var själva grejen.

Usch, imorgon är det naturkunskap med Kristina också, står fan inte ut med hennes röst längre!


Kommentarer
Postat av: rebecka

sv: Nä :)

2009-03-03 @ 10:16:04
URL: http://rrrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0