Home sweet home!

Nu är jag hemma igen! :D Skönt att få sova i sin egen säng måste jag säga, och i en stor också, dom som finns i stugan är ju jätte små, jag får knappt plats så som jag rör mig när jag sover!
Har iallafall haft det jätte bra, hur fint väder som helst har det varit också :)

hah, när vi nästan precis var framme så finns det två vägar att välja på, en som det kommer en jätte brant backe men är lite kortare och en som är lite mindre brant (fast fortfarande väldigt brant om ni fattar), fast lite längre då.
och eftersom det hade snöat ganska mycket och det var inte plogat så tog vi den vägen som är mindre brant.
Så får man ingen fart heller för det är en sväng precis innan, så vi kom inte upp för backen!
Fastnade när vi bara hade några meter kvar.
Jag fick som vanligt panik och trodde att vi skulle börja glida bakåt.
Så vi fick gå ut och försöka putta men hjulen bara spann och gled åt sidan, så morfar fick komma och dra upp oss! :D Haha, nej usch det var läskigt, det brukar alltid gå segt uppför den backen men vi har ju aldrig fastnat.
Jag var helt slut i armarna sen, helt sjukt kunnde knappt lyfta armarna, fan vad klen jag är måste verkligen börja träna armarna.
Och en massa snowboardåkning har det blivit, fan vad jag älskar det! Jag har tillåmed  börjat hoppa lite, inte direkt några höga hopp men iallafall, det tar jag på påsklovet för jag tror vi ska dit då med :)




Tjoho vilket hop va?
Inte för att det syns så bra men..

Kommentarer
Postat av: Tobias Matsson

Härligt att hoppa! :)

2009-03-01 @ 18:07:42
Postat av: Carolina

Ja det är faktiskt kul! fast jag behöver nog träna lite mer, haha

2009-03-01 @ 20:27:06
Postat av: Tobias

Hehe, okey :) men du hoppa iaf :p

2009-03-01 @ 22:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0