Gorgeous

Imorse åkte jag ju som sagt till kupolen.
Två par skor rikare och väldigt många hundralappar fattigare kilade jag därifrån med ett leende på läpparna.
Tänk vad lite skor kan göra, har gått runt och vart hur glad som helst över det här idag ju ;P
Kände mig som ett litet barn som nyss fått en tia extra i veckopeng ungefär.
Dessutom funderar jag och Linnea på att åka till Belgien på festival i sommar :) Bara bra som kommer dit ju, the killers, coldplay, kate perry, oasis, kings of leon och massa fler!
Min kusin bor ju där så det skulle ju verkligen vara helt perfekt! :D
Och så är det ju på min födelsedag så det skulle vara en väldigt bra pressent !

Nu ska jag hoppa ur klackarna som jag går runt i här hemma och hoppa i ridbrallorna, skänkelvikning blire idag :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: Ja eller hur, älskar den!



snygga skor btw, vart fann du dom? :D

2009-03-11 @ 22:05:31
URL: http://jenniebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0