Camp .......?

haha, jag har gått och tänkt på ett program som gick för jätte länge sen på tv:n som jag inte kommer på namnet på och det är så sjukt frustrerande så nu måste jag skriva det här så om någon vet vad jag pratar om så får ni gärna tala om det!

Okej det var en tävling där dom var i Afrika. Så var dom två och två och skulle göra en massa olika saker för att komma till nästa checkpoint, bla cykla, klättra i berg simma osv.. Så hade dom jätte mycket packning med sig så det vart ju jobbigt för dom i värmen som var där också.
Och jag tror att det hette någonting med camp .....  Eller checkpoint nånting. Har frågat varenda männinska ungefär men ingen vet ju! eller dom vet men kan inte heller komma på namnet.

Haha och det roliga var ju att när det gick (alltså för jätte länge sen) Så lekte jag och Louise det i skogen, haha vi tog den största ryggsäcken vi kunde hitta och packade i massa grejjer, sen tog vi pappas spännband som man har till bilen, gick ut i skogen och knöt fast i träd och sen körde vi bergsklättring uppför en kulle typ!
Hahaha skrattar bra jag tänker på det!
Och massa sånt där gjorde vi, tänk vad kul man hade när man var mindre...

Så, någon som vet vad jag pratar om? :)


Kommentarer
Postat av: Olsson

Amazing Race? ^^

2009-03-22 @ 11:12:29
Postat av: rebecka

camp malloy tror jag det hette ;)

2009-03-22 @ 11:34:19
URL: http://rrrebecka.blogg.se/
Postat av: rebecka

sv: Haha okej

Jag brukade kolla på det förut, det var ju skitbra :)

2009-03-22 @ 13:17:07
URL: http://rrrebecka.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG KOM PÅ DET! amazing race :D

2009-03-22 @ 19:39:54
Postat av: Carolina

Men nej inte amazing race, rebecka kom på det, var ju camp malloy!

2009-03-22 @ 22:24:43
URL: http://caroliiinal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0