Äntligen helg!

Så var den här veckan avklarad då, som jag sa bara man ser framåt så går det fort! Måndag och tisdag får vara sega men sen på onsdagen så har ju halva veckan gått, frisör hela torsdagen och vipps så är det Fredag :D Dock tror jag inte nästa torsdag kommer vara lika kul med bild hela dagen...

Idag slutade vi iallafall klockan 12, kom hem halv 3...
Sen åkte jag till stan och tränade med Linnea.
Ska tydligen hålla på med den här egna idrotten nästa vecka också.
Känns som det börja bli dags att skriva om första träningspasset snart också :P haha känns ju lite jobbigt att sitta där sista kvällen och dra ihop en massa text om ca 20 träningspass :P

Nästa Fredag blir inte rolig, både engelska och data prov!
haha, på datan är ju Linnea så smart så hon skriver upp allt och klistrar in bilder på alla uppgifter vi gör så hon ska komma ihåg det. Så såg Jörgen det och tyckte att det var jätte bra ;P hah han tänkte nog inte på att det bara är att ta fram det sen när man gör provet ;)

Men nu ska jag nog sova tror jag, ska upp tidigt imorn och åka till stallet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0