300309

Försov mig imorse så jag missade matten, halv 7, alltså en timme senare kom mamma in och frågade om jag inte skulle gå upp snart. då var det 25 minuter kvar tills bussen går. 
Vissa kanske skulle slänga sig upp ur sängen och kasta på sig lite kläder och springa till bussen men inte jag inte, jag låg så lungt kvar där och tänkte vadå, 25 minuter hinner jag ju aldrig på. Orkade liksom inte ens försöka så jag tog nästa buss och kom lagomt till engelskan som var rätt slapp. Sen klippte vi på våran herrdocka på frisörlektionen. Det gick riktigt bra idag faktiskt.

Och idag skippade jag träningen eftersom jag måste plugga, har NK prov imorgon och matte på onsdag så jag lär faktiskt ta tag i det nu.
Suck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0