270309

Yes, idag känner jag allt av lite träningsverk från springrundan igår! :D Känns ju bra, vad som inte känns så bra är ju att jag har två prov idag som jag är heeeelt oförberedd på ;P menmen, det går som det går.
Och faktiskt så bryr jag mig inte så mycket heller om jag ska vara ärlig, engelskan är ju helknäpp och våran lärare är sämst så det kanske är bra att man gör dåligt på proven så han fattar att man kanske borde ha genomgång på det man ska ha prov på!
datan borde gå bra ändå, jag menar, hur svårt kan det vara egentligen?

Igår kom hanna hem och eftersom hon fyllde år blev det tårtkalas :D
och hon skulle antagligen hit idag eller till borlänge, så jag hoppas på skjuts hem sen! Slutar ju så fort jag har gjort dataprovet klart, borde ju bli runt 12 ungefär. Härligt :D

Och man blir ju så himla glad när det är soligt ute! :D
Smällt snö, smällt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0