260309

wiho, fy vad skönt det var att sova till 11 idag! :D Vet inte hur länge sen det var jag sov så länge. Och när jag vaknade lyste solen och det var jätte varm ute!
Så jag blev på spring humör men åt frukost innan vilket jag inte skulle gjort... När jag var klar så var det hur mycket moln som helst ju.
Menmen, jag sprang ändå, har inte springit på jätte länge! I sommras sprang jag nästan varje dag och nu tog jag samma runda, och tammesjutton så klarade jag hela 6 km utan att stanna!
Vilket var lite konstigt eftersom då när jag sprang så mycket brukade jag alltid stanna och vila iallafall en gång men nu var jag envis och gav inte upp :D
När jag kom hem dog jag på köksgolvet i några minuter men sen kände jag mig pigg igen så jag körde lite styrka också :)


Idag fyller Hanna 19 år också, grattisgrattis! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0