240309

Förra tisdagen skrev jag att tisdagarna nästan är värre än måndagarna, nu har jag kommit på att dom är värre, sååå mycket värre!
Idag är jag hur trött som helst, när jag kom till skolan kännde jag att jag bara vill ta första bussen hem igen.
Två 80 minuterslektioner innan lunch är det värsta av allt!
Sen ska jag ju klippa Linnea också, så då skulle det ju vara bra om jag kan få vara lite piggare också..
Efter skolan ska jag iallafall gymma och sola :) Sen lär jag nog hem och kika igenom lite engelska och data som vi har prov i på Fredag.
Och imrogon hoppas jag på sovmorgon till 12 igen! Om inte så har vi iallfall sovmorgon till 10.10 så det skulle ju kunna funka det med.

Och varför i helvete skulle det komma snö nudå???
Kan inte solen bara komma fram och ge mig lite energi?
Eller okej, solen skiner ju idag men all snö kan väl bra försvinna iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0