220309

Åh, jag kan verkligen inte sova på morgonen längre! Vaknar av minsta lilla ljud. Hade tänkt att jag skulle sova jättelänge idag men så vaknade jag typ 9 ? Jaja, och inte kan jag somna om heller men låg kvar i sängen till halv 10 iallafall, sen gick jag upp och tränade, crosstrainer och styrka.
sen har jag inte gjort så mycket mer idag.
Nu ska jag försöka göra några tal i matten...
Måste faktiskt göra det, vecka 13 ska vi ha prov, något som jag verkligen inte ser fram emot.

Igår köpte hanna sin studentklänning, lite avundsjuk man är ! Jag vill också ta studenten, men vissa har ju två år kvar..
Menmen, få se till att dom går fort :D

Nej nu väntar matteboken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0