170309

Hejhej, sitter i skolan nu. Sov hela vägen hit idag så nu blev jag ju bara ännu tröttare!
Egentligen har jag lust att åka hem men frisörlektionen vill man ju inte missa. Tisdagarna är ju nästan värre än måndagar eftersom vi har naturkunskap på morgonen.

Haha, igår frågade margareta oss om vi inte tyckte om NK eftersom våran lärare i det hade kommit till margareta och frågat eftersom vi var så tysta. HAHA, man vågar ju fan inte ens säga emot henne, hon blir ju galen om man inte tycker som henne så det känns ju itne som att det är någon ideé att säga något ens.

Ska se om Linnea vill plugga lite hår och kemi med mig senare idag så vi får ha sovmorgon på den lektionen istället :) Eller iofs, det finns säkert ingen buss som passar ändå...

Jaja, lär pallra mig ner till naturkunskapen nudå, suck!

Kommentarer
Postat av: rebecka

sv: jaa, tycker också att han är lite virrig, men vi får väl snacka med honom sen eller något :P

2009-03-17 @ 10:49:46
URL: http://rrrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0