130309

Vaknade imorse och skulle försöka prata, hah det kom inte ett ljud! Så kunde inte ens ringa och sjukanmäla mig så pappa fick göra det istället.
Känns ju ganska onödigt att gå på en lektion och inte ens kunna prata. Så nej jag blev tvungen att vara hemma och vila mig idag.

och fan vad jag hatar min mobil!
Varje gång man ska skicka ett sms måste den slå av sig två gånger först och så fastnar den ibland också utan att man gör något.
Vilket inte är särskillt bra för när jag ska gå till bussen på morgonen så står ju tiden stilla och så får man springa allt vad man har till bussen sen när man kommer på att klockan inte kan vara samma sak som för fem minuter sen när man kollade.. suck

Nu blir det nog att slå på oc och mysa en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0