080309

Idag har jag städat mina garderober så nu är det hur fint som helst!
Hittade en massa som jag typ hade glömt av, ett plagg med prislappen kvar, och några plagg jag aldrig använt.
Fick lite ideér om vad jag ska ha på mig på fredag iallafall.
Så nu slipper jag köpa något. (Y)

Jag har även klippt mina två små kusinbarn idag. 2 och 4 år (Det var inte ens kul)
Men ja, söta är dom ju men inte så bra på att sitta stilla om man säger så..
menmen, vart rätt bra ändå :)

Jag var nyss på gympan med Linnea i vasahallen, väldigt mycket jobbigare än vad det är här i västerby på måndagar iallafall!
hjälp vad det kändes i magen idag nu när jag hade tränat så mycket mage igår på gymmet.

Imorgon är jag ju somsagt ledig så jag ska sova så länge jag bara kan! :D
Sen får vi se vad jag ska hitta på. Blir iallafall att träna på kvällen tror jag, om jag inte ska vila då.
Kan ju vara bra med en sån dag ibland också :P

Nu ska jag fortsätta se på sanningens ögonblick.
Usch vilka hemska frågor det är ! Skulle då aldrig sätta mig i en sån där stol ;P
Nej nu börjar det.
Tjiiing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0