YES! :D

Idag på matten hade vi betygsprat och jag är hur glad som helst! :D Har haft asdåligt på alla prov men nu på nationella känndes det ju verkligen bra och jag hade ju för en gångs skull pluggat som en tok också. Så det gav ju faktiskt resultat!
Så ett VG blev det iallafall :) Dock är jag ändå lite sur för jag hade svarat rätt på alla MVG frågor men hade formulerat mig jätte dåligt så fick bara en mvg poäng ändå...

Idrotten skippade vi eftersom vi faktiskt tänkte springa när vi kom hem...Men andreas tyckte det var okej så vi började gå in mot stan.
Men pappa som var på jobbintervju kom och hämtade oss halv vägs. Åkte ner på stan och kikade på studentresent till Hanna igen.
Hittade det ja skulle ha men fanns inte så många som jag skulle ha.
Så då åkte vi upp till Ica maxi för att se om Marabou sommar hade kommit in! haha jag och linnea har vart helt galna efter den sen vi såg att dom hade gjort en ny smak !
Men den fanns inte...
Så åkte vi över till Borlänge och där hittade vi äntligen den! :D MUMMS vad god den var! Fast ändå inte så god som man hade trott. Fast ja väldigt god var den iallafall. Haha
Vidare till Kupolen och där hittade jag Hannas present ! Pust, inte många dagar kvar nu liksom.

Idag var det sista hoppningen på ridningen innan sommaruppehållet. Det gick KANON!
Hoppade bana på gränbanan.
Men får ju värsta lyckokicken av det, jag bara älskaree!

Nu blire sängen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0