Party!

Nu var det ett tag sen!
Gårdagen var sjukt kul!
klockan 9 stod jag redo och klar och vi åkte till Södertälje och Hannas student. Asdåligt väder, tycker verkligen synd om dom! När det ska bli sommarlov ska det ju vara sommarkänsla! Inte alls samma sak när det blåser, småregnar, och är jätte kallt!
Så när dom hade sprungit ut åkte de till stan och åkte runt i nån timme. Lite skillnad på hur de åker där och här. Haha var verkligen helt galet!
Jag mamma och pappa gick och fikade på ett jätte mysigt kafé innan vi åkte hem. Jag sov hela vägen hem för att vara lite utvilad inför kvällen.
Var hemma strax efter 6 och klockan 7 hade jag hoppat i lite andra kläder fixat till sminket. Åkte till Linnea där dom firade josse :) Kom lagomt till tårtan, haha
Sen åkte vi vidare på fest och jag hade verkligen hur kul som helst!
Tummen upp för gårdagen alltså.
Nu äre bara att ladda om för Falukalaset ikväll också :D RIX FM













Nej nu börjar det kanske bli dags att dra sig upp ur sängen och gå ut en stund. Ser faktiskt ut som att solet tittar fram lite grann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0