Sommarlov!

Första dagen på sommarlovet men det är ju så himla värdelöst väder, åh vad arg jag blir, det här är ju fan inte sommar!
Igår efter skolan så skulle vi ju på pickninck men det var ju typ regnint och kallt så vi åkte hem till Rebecka i borlänge och hade pickning inomhus istället. haha men det var rätt mysigt det med.
Vi åkte till kupolen, tog en glass och kikade lite i affärer. 
Sen vart alla jätte trötta och opepp på fest eftersom vi var dom enda som slutade igår typ, alla andra slutar ju idag.
Så vid 6 tiden åkte jag och Linnea hem istället.

Kom hem och vart på asdåligt humör för ingenting! haha
Så jag tvingade med mig mamma och åka opch köpa choklad.
Sen la jag mig i sängen och såg på film.
Inte världens roligaste skolavslutning men det gör faktiskt ingenting, Onödigt att festa när man inte ens är pepp. Jag menar det kommer ju fler gånger :)

Idag ska jag Städa mitt rum tror jag, om jag orkar haha är väl faktiskt lika bra att passa på nu när det är så tråkigt väder.
Sen ska jag klippa Petra och kanske Wilma.
Och ikväll måste jag träffa min sötnos! SAKNARDIG <3






Kommentarer
Postat av: jennie

ja tråkigaste vädret ever, när vi skulle ha så kul! :(

2009-06-12 @ 11:18:04
URL: http://jenniebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0