Peace and love!

Yes, idag smäller det ! Ska strax hoppa in i duschen och börja fixa iordning mig. kanske blir en outfit bild sen om jag hinner.

I förrgår var vi ju och shoppade. Hittade inte så mycket men bara ett Linne som jag tänkte ha någon dag nu.

Stackars Niklas som fick hänga med oss, haha kan inte ha vart kul när vi var klara i falun för då minsann ville vi ju åka över till Borlänge en sväng också ;)


Jag: men det går väl snabbt att åka dit bara en snabbis, eller vad tycker du Niklas?
Niklas: Jag tycker ingenting...

Igår spelade vi golf med Fredrik ( Niklas bror) Fast han gav upp efter 9 hål men vi gick ett varv till. Och det gick skitbra för min del! Så den här gången var det ju faktiskt kul att spela.
Sen efteråt var det sjukt varmt så vi bestämde oss för att åka ut  till mig och bada. Det var faktiskt riktigt skönt när man väl kom i :)

Och idag åker Niklas och spelar golf i två dar sen åker han utomlands;( Jobbigt att säga hejdå imose ! :/
Och åh han var så söt igår. <3
Eftersom han är borta när jag fyller år fick jag en liten förpresent igår. 1 sesongen av OC! Åh vad glad jag blev. Bara den boxen jag inte hade så nu äntligen har jag alla ! Jag älskar verkligen oc så det var en väldigt bra present!

Idag när jag kom hem har jag legat och solat men bara efter en liten stund vart det så himla varmt att jag knappt kunde ligga där mer. Så jag fick med mig Stephanie på ett dopp :) Sen cyklade vi upp till tennisplan och spelade lite.

Och nyss var jag duktig och lagade mat! Grillad kyckling och sallad! Mumms, kände att det kanske är bäst att äta lite en sån här dag. Jag menar Inge mat, jätte varmt och alkohol, det är inte en sån bra kombination direkt..
Men nej nu lär jag skynda mig in i duschen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0