Länge sen!

Har hunnit hända en del sen sist, har verkligen inte haft tid ork, eller lust för att skriva nånting!

I Lördags var det falukalaset och det var grymt kul! Började hemma hos Emelie med Hanna och Linnea. Lite mer folk rullade även in i Emelies lilla etta och vid 9  halv 10 tiden gick vi ner på stan, Jag och Hanna var övertaggade på att få se måns! haha Men ja vi missade ju typ allt och hann bara se tre låtar.
Vi träffade på lite tjejer från klassen och hängde på dom. Åkte karusell och sen drog vi hem till Rebeckas kompis :) Kulkul var det!




Sen på Söndagen blev det studentfirande för Hanna med massa släkt :)

I måndags hade vi egen hårvård i skolan så Linnea toppade mitt hår, känns askort men hon tog ju bara 1 cm så är väl bara jag som inbillar mig! sedan tog jag nån cm på hennes löshår också :)
Efter skolan så åkte jag och klippte william.
Blev asbra!
Han har haft jätte långt hår innan och vägrat klippa av sig det men nu hade han verkligen ingenting att säga till om!
Men när jag hade klippt ett tag så sa tillåmed han att jagkunde ta mer! Så självklart gjorde jag det och det vart jätte fint :)

Imorgon är det äntligen dags för våran skolavslutning och oj vad skönt det ska bli att få sommarlov! Dock känns det ju inte som att det är sommar nu i det här vädret men...
Efter kabarén och allt sånt ska jag och lite fler tjejer i klassen gå till någon park och ha picknick! Så mysigt, hoppas det inte regnar bara. Sen på kvällen blir det feeest såklart!

Nu ska jag gå och göra mig iordning, sen kommer Louise och hämtar mig så ska vi till Hamre och ha sista ridningen för den här terminen. Sen blir det sommaruppehåll...

ikväll är det Match igen mot Malta, fast vi har inte 6:an så jag kan inte se matchen men om dom inte vinner nu blir jag GALEN!

Nej nu ringde Louise, dags att lägga i ett kol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0