Godmorgon!

Hallåhallå idag är jag uppe med tuppen! Agerade snäll storasyster och lämnade alex på fritids så han slapp gå upp så tidigt.
Igår kväll kunde jag verkligen inte sova, var inte alls trött fast klockan var halv 12-12 nånting. Så har jag vaknat 211 gånger inatt och sen vaknade jag halv 5 -.- Låg vaken en bra stund men lyckades tillslut somna igen och så ringde klockan halv 8 igen. Inte många timmars sömn inatt inte. Menmen
Nu har jag precis kommit hem igen och ska knyta på mig springskorna och vara lite hurtig. Dock har jag inte sprungit på länge så det blir nog bara en liten vända.
Men bättre än ingenting!
resten av dagen blir nog att steka i solen en stund innan Jag, Linnea och Niklas ska åka och shoppa :) falun eller borlänge eller varför inte både och? Dom har ju faktiskt inte scorett i Borlänge.

Kommentarer
Postat av: rebecka

sv: Det gör vi nog :D

2009-06-23 @ 15:40:45
URL: http://rrrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0