Fullt upp!

Så, nu var golflägret avklarat. Synd att det hade regnat så mycket dagarna innan så banan var stängd första dagen och ranchen med. Menmen, Fick spela lite iallafall :)
Igår klippte jag Karl, Gustav och Pappa. Gustav är 2 år.... Behöver nog inte säga mer än så.
Sen kom Niklas hit igen och vi gick och spelade Tennis igen :D Spelade i tisdags också. Men det är så himla kul!
Sen somnade vi till OC en stund.
Idag har jag klippt Niklas också :)
Men sen åkte han och jobbade och nu kommer jag inte få se honom förens imorgon! Och min säng kommer kännas jätte stor inatt, inte sovit själv på länge nu faktiskt..
När Linnea slutar ska vi smida planer inför midsommar, leksand eller inte, det visar sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0