Dag 3

Sista dagen, sad but true..
Linnea var lite sliten så jag åkte upp lite tidigare till Seth och de andra. Börja dricka och drog sedan för att se Kalle bah (vi var typ tvingade eftersom Johan ville se dom) men var ju helt okej bra faktiskt.
Var inte så jätte mycket bra den dagen så vi gick tillbaka till Seth och efter en stund kom Linnea !
Winnerbäck och Håkan såg vi sen och sen vidare till campingen,
haha varför ens ha campingbiljett när man kom in sådär lätt!
Sen tickade klockan på och vi fick asbrottom till Bussen. Sprang hela vägen + att jag hade min dricka hos seth så skulle jag hinna hämta den på typ 5 minuter!
Och så bra lokalsinne som man har då sprang jag 5 gator förlångt.
Var helt lost och visste fan inte vart jag var.
Men tänkte att jag inte skulle hinna så började srpinga tillbaka mot bussen och efter ett tag såg jag ju hans hus :D
Så sprang in och hann precis med bussen.
Där träffade jag även 2 nya snälla människor som var pratglada :)



HEMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0