Dag 1

Första dagen på peace and love var verkligen toppen! 
20 minuter efter vi kom dit hade vi redan lärt känna 4 nya trevliga stockholmare som vi hängde med under kvällen. Missade backyard babies precis men hörde dom ju ändå utifrån.
winnerbäck, thåström, keane, kleerup & johnossi såg vi allafall !
Ikväll är höjdpunkten självklart the Sounds! Jag ska stå längst fram kan jag lova!

Kom hem lagomt till solen gick upp igen och jag stupade i sängen direkt! Har blivit jätte hes och snorig nu också -.-
Så ska ta mig lite te nu och hoppas att jag kan få tillbaka rösten ikväll!
oj, halv två redan kanske måste börja fixa sig snart då.
Har ingen anning om vad jag ska ta på mig ikväll.



Och såhär såg det ut när jag kom hem

När thåström spelade skulle jag kolla på korten upptäckte jag att ALLA kort från början av kvällen var borta -.- Så ja blev inte mycket från den kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0