300609

Idag öppnade jordgubbsplockningen så jag alex och Hanna cyklade dit imorse och plockade. Sen åt vi jordgubbar med mjölk till lunch innan vi gick ner till sjön och badade. Mysigt :)
Vi tog även en vända med Kid imorse. Min kusins lilla chihuahua som iofs inte är särskillt liten eftersom han är rätt fet, ser typ inte alls ut som en chihuahua men så himla söt ändå!
När vi låg nere vid sjön kom Louise dit och hon skulle till deras sommarstuga och bada så jag följde med dit. Även för att kolla på stugan som äntligen börjar bli klar ! Superfint har det blivit :)

Nu på kvällen har vi vart hos min kusin som har fyllt 9 år :) Grattisgrattis
Och petra hade ett par skor som hon inte kunde ha som jag fick :) wiie dom var jätte fina. sånna här som man snörar upp på benen!
Nu på kvällen har jag även hunnit med en springtur, det var jätte skönt!

Sen har jag äntligen plockat in alla kläder och skor som har legat över hela mitt rum, såg verkligen förjävligt ut. Hade säkert 10 par skor på golvet!
haha men så kan det gå när man måste prova och grejja ibland.
Känner att jag börjar få lite mycket skor faktiskt, plockade in allt och i den ena garderben står det 11 par, i den andra 8 st och i hallen har jag 6 par!  :S och det är inte ens alla jag har... Jaja så kan det gå! :D

Nu ska jag slå på ett oc avsnitt och sen blir det sängen.
imorgon ska jag sola hela dagen som vanligt nu för tiden, måste ju passa på nästa vecka skulle det ju bli dåligt väder..
Sen på kvällen har jag en klippning.
Min mosters kompis son, han hade typ panik och det fanns inga tider alls tydligen, så självklart ställer jag upp! :D

Och fan vad jag saknar Niklas ;( Det är värst på kvällarna när man ligger helt själv och bara tänker på en massa. Då skulle jag bra gärna vilja ha honom där. På dagarna går det ju an eftersom man har saker att göra och sådär men nej fy för kvällarna... Snälla bli Lördag nån gång så jag får pussa på dig! <333


Oj vad mycket jag skrev, hoppas ni orkar läsa allt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0