220609

I Lördags blev det midsommargolf med Niklas och hans familj + massa annat folk.  Efter golfen åt vi middag på resturangen och sådär och så körde vi massa lekar och sånt efteråt.
kom inte hem förens halv 2 tror jag och då somnade vi på stört, eller ja, iallafall Niklas, haha han somnade över mig så jag satt fast under honom. Gick verkligen inte att väcka han, han var helt död!
Lite senare nästa dag kom Niklas ut hit och vi spelade tennis, jag vann nästan!
Solade han man ju med igår också. Så himla underbart väder! 

Idag får jag inte träffa Niklas alls, men Tisdag & Onsdag har jag bokat honom för sen åker han utomlands och jag kommer sakna ihjäl mig!

Nej nu lär jag lägga mig i solen igen och steka, vill ha färg!

och justja, tre månader kvar till coldplay! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0