020609

Så var äntligen NK:n slut! fan vad härligt att inte behöva ha det något mer, tråkigaste kursen verkligen!
På frisör blev det uppsättningar. Jag gjorde en svinrygg som blev rätt bra :) Långhår är så himla kul!

Sen var jag på jakt efter studentpresent till Hanna men det gick inge vidare... Så lär väl kika lite imorgon eller på torsdag också...
Imorgon ska vi ha sista hår och kemi lektionen så det blir bara sovmorgon till 10.20 då. Sen ska vi typ prata betyg på matten och på idrotten tror jag också vi skulle göra något sånt ? Eller vetesjutton.. Får se.

Ikväll blire DH mys! Bästa dagen på veckan nästan ju :P haha


Idag är det även exakt 1 månad kvar tills jag fyller år ! Inte så långt kvar inte :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0