Feeest !

Igår var jag sjukt trött hela dagen efter fredagen. Ville verkligen inte göra nånting och jag vägrade att följa med Niklas på fest hos olle igen på kvällen.
Så vart hemma men sen fick jag astråkigt på kvällen och ångrade mig och vipps så får jag ett samtal från emelie som tyckte att jag skulle komma dit. Så det vart fest igen. Åkte in runt halv 11 tror jag.
Och hör och häpna!
JAG GJORDE MIG KLAR PÅ 25 MINUTER! :O
Jag har seriöst aldrig vart så snabb i hela mitt liv tror jag!
Drog på mig sminket och tog första bästa klänningen jag hittade i gaderoben. Och vipps så var jag klar!




Kommentarer
Postat av: L

ihi, så jävla snygga kort ;) du lär väl skicka dom! kul kväll var det iallafall! PUSS!

2009-07-21 @ 20:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0