Hallå igen!


Norge har vart bra. Bara tagit det lungt och så :) Mormor beodrade mig om att ta med saxarna så jag har klippt både henne och morfar där.

I fredags skjutsade snällaste mamma och pappa ner oss ändå till malung för att vi skulle få åka hem!
Haha och ja tågen från malung till borlänge är ju inte direkt nya kan man säga.
Typ som en rälsbuss och hanna och jag var väldigt skeptiska när vi satte oss men fram kom vi iallafall och det var ju bra.
Väl hemma i hedemora kom sötaste Niklas och skjutsade hem oss.
Jag kastade mig in i duschen så fort jag kom hem och drog ut hela gaderoben i hopp om att hitta något att ha på mig till kvällen.
Jag lyckades faktiskt efter bara 3 försök och klädprovningsomgångar!
Sen åkte jag till Linnea och åt middag.
Det värsta med att vara hemma själv är ju att man måste laga mat... Inte så kul eller lätt.
Fixade sminket och håret där och sen begav vi oss mot olle där det var party :)
Kul kväll var det!

Hela Lördagen spenderades med Niklas. Vi gjorde god mat (okej niklas gjorde) jag bidrog med salladen och myste till harry potter 5 som jag inte ens har sett!
Kände att det började bli dags om man ska se 6:an sen också :)
Supermysig kväll hade vi iallfall sådär på våran 3 månaders dag :) <3

igår kväll klippte jag Lisa och Issa och sen hade jag och niklas planerat att käka thai mat ( vi var själva hemma och man kan väl inte begära att man ska  orka laga mat två dagar i rad heller! )
Men eftersom jag inte vart klar förens halv 9 med issa så hade de ju redan hunnit stänga så fick bli en smarrig kycklingsallad istället.

Nu sitter jag här hos Niklas. Han har åkt ner på golfbanan för att spela tävling. hoppas det går bra!
Nej nu ska jag läsa lite bloggar sen gå ner och äta lite frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0