260709

Gud vad dålig jag är på att blogga känner jag.
Men det är sommar ( även fast man inte märker det ) och jag har massa annat för mig så ni får stå ut.
När skolan drar igång igen ska jag faktiskt ta tag i bloggandet.

Igår var jag och Niklas hos Björn och Helene eftersom dom skulle bort så vi var hundvakt. Deras hus är så sjukt snyggt, allt är i samma stil och badrummet ska vi inte ens tala om, jag är så avundsjuk!
Vi hade det iallafall jätte mysigt.
Gjorde egen potatisgratäng som blev supergod och hade kycklingfilé till.
Sedan såg vi på film, 1408 tyckte den var lite konstig faktiskt och slutet var asdåligt.
Menmen jag klagar inte för jag hade världens bästa sällskap! <3





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0