Min födelsedag!

wiho idag är jag 17!
Okej inget speciellt eftersom det inte händer något nytt när man fyller 17 men ändå, det är ju alltid kul :)
Idag har jag klippt Louise och sen var vi ner och badade en stund.
Sen har mina kusiner varit här och ätit tårta.
Det har skickats sms hej vilt och samtal från både Norge och Mallorca har jag fått !
Blev överlycklig när Niklas ringde :D Så himla skönt att bara få prata lite med honom.
Det gjorde verkligen min dag! <33
Vill bara gå och sova så fort som möjligt nu på kvällarna så det blir Lördag nån gång!
Kerstin (Niklas mamma) sms:ade mig imorse och frågade om jag skulle med och hämta honom på arlanda på lördag och självklart ville jag det!

Nu på kvällen var vi till Terese en stund och dom planerade att åka gocart imorgon :) Dock så tror jag inte vi ska göra det för jag vill hellre vänta till stephanie kommer hem från sitt konfirmations läger i stockholm + att Niklas också ville åka så då kör jag hellre sen istället :)
Men på kvällen blire iallafall middag hos dom.

och imorgon ska det regna :( trööök, men då kan det ju bli en mysig oc dag istället !
Tror jag ska tjuvstarta lite med ett avsnitt nu innan jag ska sova också !
Tjiiing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0