hoppträning och lägenhetsvisning! :)

Vilken härlig dag, idag när jag kom till stallet och trodde att jag skulle ha markarbete så visade det sig att det var hoppträning ! :D Och det gick jättebra och var sjukt kul, några språng på 1 meter och lite lägre resten. Såhär tidigt efter sommarbetet liksom!
Dom brukar ju aldrig komma igång på en gång ens när terminen har börjat men nu var det full fart på en gång minsann :)
Sen dök mamma upp i stallet när vi var klara och sa att vi skulle åka och kolla på lägenheten på en gång! Så jag skyndade mig, hoppade i lite andra kläder och åkte och hämtade upp Linnea och hennes mamma. Sen styrde vi bilen mot Falun och hälsinggårdsvägen 28 D
Lägenheten var helt okej faktiskt. Lagomt stort, mysig balkong, fräscht badrum och en walk in closet (dock lite liten :/ )
Så tror vi ska tacka ja och sen bara hoppas att ingen annan gör det så om vi nu inte står som etta.

Imorgon ska jag följa med Linnea och hennes familj till Uppsala för shopping och ett varv på ikea. Härligt ;)
Sen på kvällen blir det kräftskiva med släkten och sen kanske utgång? Ja vi får se imorgon helt enkelt !
Hinner nog inte blogga nånting imorgon heller!

Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon!


Kommentarer
Postat av: Jennie

tack, desamma! :D

2009-07-31 @ 23:18:52
URL: http://jenniebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0