300709

wiiho!
Igår skickade jag ett sms till Linnea om en lägenhet jag hade hittat som såg bra ut. ( en annan än den jag la upp tidigare) Och sen ringde hon och berättade att hennes mamma redan hade gjort en intresseanmälan på den utan att vi visste det.
Och nu hade hon fått mail om att vi var bland de 5 första så nu ska vi åka och kika på lägenheten någon dag iallafall och hoppas på att den är fin och att ingen annan vill ha den om vi inte står först. :D
GLAD!

Imorse drog jag mig upp ur sängen runt halv 10 och tog mig en springtur, ganska skönt att springa sådär direkt fast ändå är man så sjukt trött på morgonen och framför allt när man inte har ätit något heller. Så frukosten efteråt var ju inte helt fel.
Sen har jag städat precis hela dagen. är inte riktigt klar än heller men får nog fortsätta ikväll för nu snart ska jag ut till Hamre och rida.
Marie ringde mig igår och frågade om jag ville vara med och träna och självklart ville jag det ! Lite markarbete tror jag det var.

men nu ska jag göra mig klar ! Hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0