280709

Hallå!
Igår spelade jag och Niklas tennis, och ja vad ska man säga, det går asbra så länge det går bra, om det sen börjar gå dåligt så ger jag upp direkt och blir asdålig, då orkar jag inte ens kämpa. Och då tycker jag inte att det är nå kul heller så då vill jag inte ens. Så ja jag måste nog jobba lite på att fortsätta kämpa eftersom det faktiskt går bra då och då är det ju kul!
Sen när vi kom hem så vilade jag några minuter och sen tog jag mig en springtur också :)

Nu snart ska jag och Niklas in till stan och äta lunch med Linnea. Jag vill ha thai! Vi måste prata om allt det här med lägenhetsjakten och det.
Sen ska jag nog ut till Niklas som måste packa inför putte i parken. Så sen är han borta i 4 dagar igen :(

Men jaja, dags att gå!
tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0