230709

Igår var det golftävling, perfekt väder var det. Det gick inte så bra för mig att spela och inte för någon annan i mitt lag heller men vi lyckades spela dåligt på olika hål och bra på olika så vi fick ihop rätt mycket poäng ändå. Dock förlorade vi med typ 2 p mot Niklas och hans lag...

Efter tävlingen blev det en fika med Linnea och en väldans massa prat :)
Sen åkte jag ut till Niklas och myste.
men fick vakna upp själv ännu en gång eftersom det var tävling igen...
Så åkte hem efter ett tag och så var jag ut och sprang en vända. Precis när jag gick ut började det regna.. Men sprang ändå.
Sen kom Niklas hit.
Imorgon ska vi köra gocart med therese, marthyn, stephanie, kicki, Lisa, Jon, Jerry, Linda, Göran & britt + min familj :)
Så himla kul när man är många så man kan köra tävling med finaler och sånt !
Jag ska spöa Niklas! haha
Sen blir det lite grillning efteråt :)

Och föresten! Igår såg jag en ferrari, i hedemora! fast den var gammal, men ändå rätt snygg.

Men nu ska jag gå och pussa på Niklas!
Tjiiing :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0