210709

Igår var jag och Niklas på bio. Harry potter såg vi och jag tyckte den var bra faktiskt, eftersom jag inte har läst böckerna så slipper jag ju bli besviken på att dom är så mycket bättre.
Idag har vi spelat tennis en stund och sen åkte vi och tog en vända på golfbanan också :) Första 5 gick asbra sista 4 gick asdåligt...
Men imorgon är det tävling eftersom Niklas nämnde för marthyn att det var tävling lagtävling i förrgår när vi var där på konfirmation. Och marthyn som vill tävla om allt skulle ju självklart utmana honom men eftersom det är lagtävling så blev det att han jag, hanna och therese ska spela.
Marthyn är övertaggad och vi andra vill knappt vara med... haha
Men man får väl ställa upp för sin släkt...

Ska väl  ta och sova nu tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0