190709

åh fy vad trött jag är!
Skulle se harry potter ( 5an) en gång till för jag tror jag somnade sist jag och niklas såg den, (Tyckte liksom den var askort och att det aldrig hände något) .
Dock hann jag ju bara en halvtimme igen och sen sov jag. haha blev inte så mycket sömn inatt direkt.
Vaknade nyss av att Niklas ringde.
Om typ 1,5 timme ska vi vara hos stephanie på konfirmationsmiddag.
Så ska bara hoppa in i duschen och fixa till mig lite nu.
Fast iofs är det väl ingen panik än om man tänker på hur snabb jag var igår ! ;)

Ikväll ska jag dra på mig min klänning som jag hade på skolavslutningen i 9an tror jag. Kul och använda lite som man inte brukar använda så ofta igen.
Den klänningen jag hade igår har jag ju bara haft 1 gång tidigare och samma med den här nu.

Nej dags för duschen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0