160709

hallå, kom nyss hem från Falun. Lyckades hålla mig till planen att inte shoppa så mycket och kom hem med 3 par örhängen, 3 par trosor, en kjol ( På rea! :D ) och ett par nya ray ban eftersom jag slarvade bort mina på p&l. Så jag känner mig nöjd. Slänger nog upp en bild på kjolen senare.
När vi åkte hem började bilen krångla också ;S Jag fick panik och trodde att den skulle börja brinna så ringde pappa men då kunde det tydligen bara var nått med däcken ( den började typ skaka lite eller vad man ska säga )

Nu ligger jag ute på studdsmattan och tänkte försöka ta vara på solen lite grann. tror jag ska ta fram gräsklipparen också om jag nu vet hur man startar den. Resten av familjen kommer ju hem idag och jag har typ lovat pappa att jag skulle göra det.

Senare ikväll ska jag till Niklas. Ska klippa hans broder tror jag :)
Och imogon blir det party med härliga brudar :)
Justja ska kika lite vad jag ska ha på mig också. Tror jag ska ta min nya lila klänning men vart lite sugen på den jag hade på hannas slutkollektions visning också. Men vi får se helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0