040709

tjoho :) Idag är jag GLAD! För om ca 5 timmar får jag äntligen träffa min sötnos igen! Det här har verkligen varit en jävligt lång vecka men nu äntligen är det Lördag :D
Hoppas att inte flyget blir försenat bara.. Jag vill verkligen inte vänta längre nu !

Igår blev det ju middag hos Therese och det var jätte trevligt. Hur god mat som helst!
Vi satt ute och åt och på ca 10 minuter så hade himlen bytt färg från blå till svart och helt plötsligt började det åska och regna jätte mycket ! Lite läskigt, deras flagga på flaggstången blåste sönder, så mycket blåste det.
Så vi gick in och satt och prata med tända ljus osv, mysigt :)

Nu ska jag ta och dra på sminket och fixa lite sen åker vi till Arlanda!

Ha det så bra allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0