010709

Vilket knäppt väder det har varit idag, först låg jag och svettades som en tok ute på gräsmattan och det känndes som jag var utomlands, nästa sekund åskar & regnar det. Men det blir väl så när det är så varmt hela tiden.
Iallafall känndes det rätt bra för jag längtade efter några oc avsnitt så det vart ju perfekt väder för det :)
Känns ändå som jag har börjat fått lite färg nu så det gör inget.

Ikväll har jag övningskört och skickat iväg ett par skor som jag har sålt på tradera. Kunde ändå inte ha dom så kan ju lika gärna få lite pengar för dom än att dom bara ska ligga i garderoben och ta plats ( Alla vet att jag bara vill få plats med ett par till...)
Snart ska jag klippa Tim? tror jag det var så ska tjäna ännu lite pengar :D härligt!
sen blir det nog en springtur ikväll också :) För nu helt plötsligt är det ju fint igen..

Och imorgon blir jag 17 år !
Bara 1 år kvar då...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0