Söndag

Yeees, jag fick min älskade thaimat idag iallafall! Så nu är jag nöööjd :) Det var riktigt smarrigt vill jag lova.

Idag var det meningen att jag och Linnea skulle klippa varandra men tyvärr blev det inte så.. Får ta det en annan dag så jag kan testa hennes sax så får se om jag ska köpa en sån jag med.
Den jag har nu är verkligen hur dålig som helst.
Visst det går och klippa med den men den är så himla slö.
Så får se om jag ofrar nästa studiebidrag på en bra sax.
Idag klippte jag Alexander. Att klippa en 6-åring måste nästan vara det svåraste av alla olika människor man kan klippa. Han gör alltid allt annat än att sitta still.
Han ska springa och svara i telefonen, han ska kolla i spegeln, han ska bara säga nånting till mamma, han ska bara gå på toa, han ska bara hämta en sak osv osv...Och när han väl sitter på stolen så vrider han på huvudet åt alla håll.
Så ja, det gäller att ha tålamod och det är väl något som jag inte riktigt har kanske..

Imorgon ska vi ha någon slags Måbradag på eftermiddagen, yoga mm skulle vi tydligen göra. Så får väl se vad det kan bli. Hade nog heldre haft en vanlig Frisörlektion, känns som att vi aldrig kommer frammåt ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0