Måndag

Tjoho! Jag är såhär överglad och sprallig just nu, har varit på gympa med Louise här i västerby skola och det var huuur länge som helst sen jag var på det, så nu innan vi skulle åka kunde jag knappt sitta still, haha och kul var det, jobbigt med för den delen. Precis som det ska va!

Annars så har skoldagen vart lååång, matte, engelska hål i 3 timmar typ sen frisör. På håtimmen åkte jag och Linnea in till stan och kikade lite. Sjuk rea på gina vill jag lova, tröjor för en 50 lapp och jeans för ynka 100 lappen! Det är ju isånnadär lägen man ska passa på, provade ett par jeans och dom satt riktigt bra men nu till våren vill jag ha ljusa jeans och det fanns mest mörka.
Fyndade två ringar där för någon dag sen för 25 kr st som egentligen hade kostat 100 kr st!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0