Torsdag

På bilden idag hare vi lite betygsprat och jag känner mig väldigt nöjd iallafall, jag menar bild är verkligen inget ämne jag sattsar på för jag kan inte rita överhuvudtaget så jag är nöjd med vad han sa.
Slutade 11.15 så dagen kändes väl sådär lagomt onödig med jag kan ju inte tänka så varje gång vi ska ha bild en hel förmiddag så jag lär väl pallra mig dit.

Medans jag väntade på bussen hem från Hedemora (eftersom jag alltid måste vänta >.<) Så passade jag på att gå till Kasteja och fråga om praktikplats. Åsa var tyvärr inte där så skulle komma tillbaka imorgon. Men pratade lite med Ida och hon sa att det var en från 9 an som skulle vara där en vecka :( Men att jag kanske kunde vara där ändå, och om inte så kan jag ju vara där en vecka och någon annanstans den andra veckan.

Sen kikade jag in på next kompani en sväng, och när jag gick därifrån träffade jag på mamma som var ute på lunch, hon skulle visst kika på lite kläder hon med. Så följde med som smakråd. Sen skulle hon tillbaka till jobbet och jag tog bussen hem och fixade lite lunch. Nu måste jag verkligen börja med matten! Har prov imorgon och jag kan inte ett dugg så är väl bara att sätta igång och sen är det bara att hoppas på det bästa helt enkelt !


Kommentarer
Postat av: rebecka

sv: Hehe, nja, frisyren blev väl inte så jättefin. Men tack :) :)

2009-01-23 @ 09:41:18
URL: http://rrrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0