Tisdag

Dagen började med Nk och svenska. Sen frisör på eftermiddan där vi fortsatte med läggning på curler. Han inte riktigt klart med själva frisyren så ska fortätta med det imorgon också :)  När vi slutade så ringde mamma och sa att dom var i Falun så fick skjuts hem. Var hemma halv 4 tror jag så det var väldigt skönt att komma hem tidigt för en gångs skull.

Nu ska jag ta och träna. Har nog glömt att berätta att jag började mitt nya liv den här veckan. Så nu ska jag verkligen försöka träna mer och inte äta så mycket onyttigheter. haha, inte för att jag brukar klara det så många veckor men jaja, värt ett försök iallafall.

Sovmorgon imorgon med! Så skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0