Tekniska Carolina!

Idag när vi var påväg in till stan så kom det en golfbil ( vad den nu gjorde på en helt vanlig väg mitt i vintern ) Men iallafall så körde den ganska snabbt och helt plötsligt svänger det jätte snabbt åt sidan, åt sidan där jag och Linnea helt oskyldigt gick alltså och helt plötsligt var bilen 2 cm framför näsan på mig ungefär ;P
Inte varje dag man håller på att bli överkörd av en golfbil direkt !

Idag upptäckte jag att jag hade en mic i min laptop! haha, har ju bara haft den 1 år snart :P Min kusin skulle ringa mig över msn och så tänkte jag att det säkert inte funkar eftersom jag inte har någon,
men så klickade jag på svara och hon började prata, så skriver jag ; Eh nej men jag har ju ingen mic!
Och till svar får jag, meh hallå, jag hör ju dig!
haha, så började jag fundera på vart den kunde sitta och jahaaaaa, en mic symbol betyder att man har en mic! (Y) Jag menar den där har ju jag sett förut men aldrig har tanken på att jag skulle ha en slagit mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0