Söndag

Hela dagen igår gick jag runt och verkligen längtade efter thai mat. Men så skulle mamma alex och pappa iväg en stund men dom lovade ju självklart att komma tillbaka snart så vi kunde åka och köpa.
När dom väl kommer tillbaka efter typ 2 timmar så inser vi att klockan är över 8 och alltså har dom redan stängt! Fyy, jag hatar när jag inte får det jag vill.
Då vart jag jätte sur och tyckte att allt var mammas fel eftersom dom kom hem så sent. Så jag protesterade mot att ens äta någonting annat, för det enda jag faktiskt var sugen på var ju thai mat!
Tycker nästan lite synd om dom som fick stå ut med mig igår, hah för när jag sur då blir jag riktigt jäkla sur !
Och över en sån grej? haha jaja, ibland får man bli sur på sånna grejjer.

Imorse gick jag upp och tränade direkt. Och när jag gjorde knäböj och utfallssteg så gjorde jag jätte många och sen efter ett tag när jag skulle sätta mig på golvet så ramlade jag ihop typ för jag kunde liksom inte bromsa med benen ! Typ som att jag hade fått träningverk på 2 minuter. Och så har jag fortfarande när jag ska sätta mig någonstan får jag bara slänga mig ner eller hålla i något. Det gör ganska ont faktiskt.
Och sen testade jag min nya hårinpackning från Waterclouds ICE. Den luktar hur gott som helst!


Nu måste jag läsa min bok som vi har i svenskan. 160 sidor tills på onsdag...
Fyyyyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0