Söndag

Tävlingen igår gick bra, väldigt nöjd med min runda som jag klarade felfritt :)

Lite senare igår åkte vi till Mormor och morfar med mat osv som pappa hade gjort. Supergott var det. Mormor kom hem från sjukhuset igår efter en höftoperation som hade gått bra. pjuuuh!
Usch tycker det är så himla läskigt med operationer, men vem tycker inte det egentligen?

När vi kom hem såg vi på E.T som gick på tv, kommer ihåg första gången jag såg den filmen för flera år sen, stackarn som blir lämnad på jorden helt själv, haha. Och ibörjan är den så himla läskig för han ser ju så äcklig ut..

Snart ska jag iväg till stallet. Hoppas det inte tar alltförlång tid bara, måste hem och plugga sen, har matteprov på fredag och jag har jätte många tal kvar, + en bok i svenskan som jag har 200 sidor kvar på ungefär. Och mitt rum skulle behöva en rejäl städning också. får se om jag hinner det. Brukar ofta komma saker ivägen när jag ska städa av någon konstig anledning.

Aja nu ska jag slänga i mig lite lunch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0