Onsdag

ojojoj, jag har haft helt fullt upp dom här senaste dagarna. Massa stress...

I måndags hade vi ju Må bra dag på eftermiddagen, vi hade yoga, olika andningsövningar  och avslappning, skööönt! Sen diskuterade vi stess osv.
När vi slutade åkte jag och Linnea till kupolen en sväng, jag vet precis vilka jeans jag vill ha men fanns inte i storleken, om man jämför gina på kupolen med falun blir man så besviken eftersom Faluns butik är 3 gånger så stor och det finns så himla mycket mer.
Sen fick vi skjuts hem av Josse men haha, efter alla omvägar vi var tvungna att åka så hade det gått dubbelt så snabbt att ta tåget hem.
Igår hade vi svenskaprov som gick bra. Fick tillbaka det idag och jag var en halv poäng ifrån mvg så det är jag nöjd med!
 Stressade hem ( bra att stressa lika mycket när man precis har haft en hel eftermiddag och tänkt på att man inte borde stressa så mycket som man gör) och iallafall så var jag hemma i ca 20 minuter så slängde i mig lite mat och sen kom Monica och hämtade mig och Louise och vi åkte till Borlänge på tävlingsdatabaskurs. Jag och Louise har ju börjat sitta i sekriteraiatet i hamre när det är tävlingar och oj vad mycket det är! Fattar knappt en tredjedel av det dom sa. Men man lär sig väl med tiden kanske.
Var hemma 21.40 ungefär så jag han ju inte göra så mycket när jag kom hem heller. Vilket inte var så bra efttersom jag hade en muntlig redovisning som jag inte alls kännde mig förberedd till, + en idrottsuppgift som jag inte ens har börjat på. Så jag får väl göra den tills på fredag nudå.
Idag är också en sån där stress dag. Jag hinner inte vara hemma länge alls innan jag ska iväg på ridning.
menmen, vill man så kan man.

Just nu sitter jag i skolan och ska snart ha matte.. Fy sista timmen på dagen, det är jobbigt! Tur att vi har börjat på ett nytt kapitel nu iallafall så allting i början är lätt.

Jag måste fixa praktikplats också till veka 8 ju! 7 är redan klart som tur är. Börjar bli lite småstressad över det också.

Nej nu måste jag gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0