Onsdag

Hallåhallå!

Imorse hade jag nästan all tid i världen på mig känndes det som.
Gick upp halv 7 och jag går till bussen 10 över 8, och på morgonen är jag väldigt seg så brukar alltid få stressa även om jag har sådär lång tid på mig men inte idag inte!
Jag gick upp och kokade ägg och satt i soffan och såg på vakna med the voice och allting och det var superskönt!
Men under dagen fick jag världens magont, trodde jag skulle dö eller något nästan.
Så jag åkte hem, och jag hatar att det aldrig finns bussar från stan hem till västerby sen. Och eftersom både mamma och pappa jobbade så gick jag till mormor och morfar en stund.
Sen skjutsade morfar hem mig och jag slängde mig i sängen och kollade på oc.
Det blev iallafall lite bättre så jag åkte ut till stallet och red. Vi hoppade idag och det gick jätte bra mot slutet av lektionen iallafall.
Alltid ska man väll sluta när man väl börjar få ordning på sakerna.

Och den efterlängtade sovmorgonen i morgon till 12.40 som jag har gått och pratat om flera dagar typ; åh vad skönt det ska bli med sovmorgon på torsdag, då ska jag värkligen sova ut ordentligt osv osv.. Blir inte ens av!!! fyyy
Tydligen så var det B som skulle ha sovmorgon och vi skulle sluta tidigt istället. >.< Aja,  ganska skönt att sluta halv 12 också.  Så när jag kommer hem ska jag gå till Kastjea och se om jag kan vara där på praktik igen v 7 och 8.
Hoppashoppas!

Hare så bra, nu ska jag sooova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0