Update!

I onsdags åkte jag hem till Linnea där vi fixade oss och åt mat. Mat och mat kanske man inte kan kalla det. Vi hade planerat att äta donkenmat eftersom vi hade en rabattkupong från csn där men dom hade stängt. Och det hade ju alla andra också förutom ica typ, så det enda alternativet vi kom på vart Billys panpizza ! Haha Men det gick det med.

Vid 8 tiden fick vi skjuts upp på stan till Hannes morbrors lägenhet. Där var det söta flickor och vi började spela sanning och konsekvens som Linnea hade tagit med sig. Hur kul som helst. Haha Linnea fick ringa till en pizzeria där hon skulle beställa en pizza med tomatsås, ost, skinka och apa på. Och det roligaste var ju att han som jobbade där sa, okej, klart om 10 minuter en kvart ! hahaha

Sen gick vi vidare till emaus och jag lyckades göra världens vurpa påväg dit. Aoootch säger jag bara, hade ont i flera dagar efteråt. Men det är smällar man får ta antar jag. Träffade lite folk där och sen gick vi tillbaka till centrumrondellen vid 12 slaget. Även där var det mycket trevligt folk :) Lite senare gick vi hem till någon som Tobias kännde.
Kvällen slutade ganska tidigt men det var nog rätt bra eftersom jag skulle upp nästa dag och åka till Norge.

Klockan halv 11 ungefär kom pappa och hämtade mig och jag åkte hem och packade ihop det sista. Sen var det bara och sätta sig i en bil i ca 5 timmar då. Inte det roligaste vill jag lova.

Nästa dag var det meningen att vi skulle ut i backen men är det 20 minusgrader kan man knappt åka så vi hoppade över det. Istället hittade jag och Hanna på mormor och morfars gamla längdskidor så vi tog oss en sväng med dom, haha.
Vi hann även med en till promenad och en tur med sparken. Så mycket motion vart det den dagen.
På kvällen såg vi på Victorias Secret Fashion Show.

På lördagen vaknade vi och det var iallafall lite varmare så vi drog på oss kläderna och åkte till backen. Det var underbar snö, inte alls nå isigt utan värkligen perfekt var det ! Jag älskaaar snowboard!

Sen var det söndag och dags att åka hem igen :( Men jaja, bättre att få åka en dag iallafall än ingenting.

Bilder från nyår kommer antagligen lite senare idag eller imorgon. Nu ska jag kika på oc!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0